Kvällsplugg

Söndagen har mestadels tillbringats med att bokstavligt talat panik-plugga inför biologiprovet imorgon men jag har en känsla av att det kommer gå åt skogen, skulle haft tid igår men valde att plugga till Matteprovet på onsdag istället.
Eftersom att man läser gymnasiekurs i matte i nian på Tyska Skolan så är matte prio ett att få bra betyg med. Men nu ikväll ska jag försöka fokusera på något roligt, ni har väl inte missat att Solsidan börjar igen?
Just nu håller jag på och slösurfar lite på internet och kollar på bland annat kameror som jag ska önska mig i Julklapp.
Känner mig väldigt sugen på en Canon EOS 600D. Den matchar både mina kvalitetskrav och är inom konstadsramen för vad som är ett rimligt pris så jag får väl hoppas på att Tomten tyckt jag varit snäll iår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback