Snabb uppdate sådär bara

Ni får faktiskt leva med att jag inte uppdaterar regelbundet, jag lyckades paja min dator för något år sedan och min jävla Xperia är inne på lagning igen... Ni får hålla ut tills jag får min iphone 5 när mitt abbonemang gått ut! Dessutom har det varit fullt ös hela sommaren, med nyligen två veckor på Korsika och snart är jag utomlands igen, så tiden räcker inte riktigt till.
Jag slänger in ett inlägg då och då när jag har lust, som nu!

Det är en sjukt rolig grej som jag dessutom vill berätta om!
Efter skolavslutningen gick jag med mina kompisar och lunchade på underbara Rice på Nybrogatan. En ganska liten resturang med en fantastisk buffé!
På vägen dit så såg vi Chloé Schutermann och hennes kompis Andou.
Det tyckte vi var ganska häftigt men det roligaste av allt!
Andou hade tydligen skrivit ett inlägg om att hon hade sett "Isadora" från Gyllene Knorren. Jag blev skitchockad! Tänk att hon skrev om att hon såg mig. Dessutom har det ju gått nästan tre år så tänk att hon kände igen mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback