Kanske inte världens bästa dag

Idag blev jag tvungen att konfrontera två av mina fobier samtidigt.
Först, tidigt på morgonen blev jag tvungen att ta Gardasil sprutan som gjorde ont som in i helvete och dessutom förvandlade min arm till en reumatikers!
Inte nog med det, bara någon timma senare bar det av till Folktandvården och så skulle jag dra ut två tänder.
Det är ju knappast så att en bomb exploderar men jag kan inget för hur mycket jag hatar att gå till tandläkaren! Bedövningen hade inte riktigt hunnit verka helt hundra när de drog ut den första så det gjorde så ont att jag skrek till i tandläkarstolen.
Eftersom det var två tänder som drogs ut var hela underkäken bedövad, så jag kunde inte prata på flera timmar, och blodet rann ur munnen men jag kunde ju inte svälja. Jag kunde utan problem ha platsat i Twilight!
Resten av dagen gjorde både min arm och min mun ont och det enda jag kunde göra var att sitta inne på mitt rum och tycka synd om mig själv.
Det var min dag, och jag hoppas VERKLIGEN att eran varit bättre.


neeeej vad ont och tråkig dag du hade hoppas du får en bättre dag imorgon och alla andra dagar förresten så hade jag oxå en jätte dålig dag har inte haft nått att göra idag ajja men hej då:)

2012-07-20 // 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback